Elle

Här är några bilder på mig från en editorial i Elle. Jag plåtade den i Mexico för Spanska Elle.
Rubriken på editorialen är "Casate conmigo" vilket betyder Gift dig med mig på svenska...hehe
Har även gjort några jobb för bröloppsklännings designers, oj, oj, vet inte ens om jag vågar bara en "egen"...de är inte så bekväma. Kanske super kul en gång i livet, på sin egen bröloppsdag, men inte för att gora en katalog tex... snarare tortyr. Men, men, det ar smällar man får ta.
Däremot är många av dem väldligt vackra, jag hoppas det kan få mig att övervaga mitt framtida beslut...
Vi får se hur det går med det giftermålet. :)

Here is some pictures of me, from Spanish Elle. I did the shoot in mexico, the name of the editorial is "Casate conmigo", that means Marry me...hehe
I also did catalogues for wedding dress designers. The dresses are really beautiful and its probably sooo fun when its your wedding day and u get to wear it once in a lifetime... But to shoot 25 dresses is not so fun, more like torture... But thats part of the job, just bite and face it!
After this "trauma" ill see if i have the courage to wear my "own" dress when it gets to my turn....hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0