Jeans, leather and sun

Bonjour!!!

Solen skiner så skönt idag. Jag älskar sånt här höst väder. även fast jag trivs bäst i tropiska klimat, så känns det här underbart. Länge sedan jag upplevde den fräscha höstkänslan.
Under träningen imorse kan jag berätta för er att kroppen var väldigt generös med mjölksyra. Börjar känna mig som en bodybuilder. Pump everyday!!!
Gled även in på Lindex och hittade de här byxorna, jag gillar dem ordentligt! Sitter så snyggt och skönt!!
Grå jeans med skinn detalj på sidan...
Någon annan som ocksa gillar solen är Divo, han har redan varit ute och sprungit i skogen, skuttat och lekt. Grejen med vår hund är att han är lite schizofren, han har sin gull-divo sida och så har han även skogmulle-Divo som gömmer sig inom honom. Ni kanske förstår innebörden av det, det bästa Divo vet är att vara i skogen, på landet osv... Långt ifrån storstaden!! Hur gulligt är inte det??
Nu är det dags för lite mys och tv-tittande.... Jag, Bruce och Divo 

Passar på och lägger ut en ful bild på Divo, han ser ut som en gris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0