Night time...

Sadar, kvall igen. Jag tycker dagarna bara flyger forbi.
Jag och killen har precis kakat middag. Ehm, kl 22.17, ja, vi brassar ater middag sent.
Divo(Hunden/grisen) ligger och snarkar pa soffan.
Jag och min pojkvan, Bruce, kom tillbaka till Stockholm for 3 manader sen, efter att vi varit 6 manader i Italien. Vi modellade i Milano, skit kul, men 6 manader kandes lite for lang tid for Milano. Efterfragan var storre an utbudet, kan man val saga. Jag hade konstant en "province" kansla, som inte passar med Milano. Det e ju Paris, New York, Tokyo, Milano, London etc.. Vart kommer Milano in i bilden? Foredrar andra stallet i Italien, som Rom, Florence eller varfor inte sodra Italien? Wonderful!

From I with love....

Oh god, its night again. I think the days just flies away, the weeks passes so fast.
Me and my boyfriend just had dinner. Ehm, 22.37, a bit late. We brazilians have dinner late, i guess. My dog, or lets call him a pig, is lying on the sofa, snoring high.
Me and my bf came back to Stockholm 3 months ago, after living in Milan for 6 months. We were there for modeling, it was really nice but 6 months felt as a really long time in that city. Its supposed to be a big city, always mentioned together with cities as Paris, London, New york, Tokyo.... but it just gave me a constant "province" feeling. Cool to go with ur bf or a week with your girlfriends, but not too long.

From I with love....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0