Welcome to my world!

 

Tjena!
Det här är min nya blogg och mitt första inlägg. Tänkte berätta lite kort om själv för er som inte känner mig... Jag heter Ingrid, jag föddes i Rio de Janeiro, Brasilien och kom till Sverige 1990, 2½ år gammal. Uppvuxen på Söder i Stockholm. När jag var 16 år flyttade vi tillbaka till Rio. Jag började jobba som modell och destinationen Rio ändrades snabbt till São Paulo.....

....6 år efter. Det är här min story börjar och jag hoppas att ni kommer att få mycket underhållande läsning. Jag kommer blogga om det jag har varit med om, platser jag fått uppleva, platser jag kommer att besöka, saker som inspirerar mig, mitt jobb, min vardag....mitt liv. C u soon, Beijos!!


 

Hi guys!
This is my new blog and my first post. off course. I thought i could tell a little bit about myself for the ones that doesnt know me. My name is Ingrid, i was born in Rio de Janeiro, Brazil and i came to Sweden with my brazilian mom and my norwegian dad when i was 2½ old, 1990. I grew up in Stockholm, in an area called Södermalm. When i was 16 years old we moved back to Rio, i started modeling at that same age and quickly destination Rio became São Paulo.....
.....6 years after. This is where my story that i have to tell to you guys begins and i hope you will have a lot of interesting reading. Ill be blogging about my experiences, things ive seen and been through, places ive been, things that gives me inspiration, my work, my daily stuff.... my life!

Kommentarer
Postat av: regina

so beautiful

2010-09-08 @ 17:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0